Site Haritası  İletişim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

amcık masajı Etiketi


amcık masajı amcik-masaji

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Her Taraftan
Her Taraftan Ben 22 yaşında genç bir kızım. O zaman 20 yaşında iri göğüslü büyük popolu ve uzun boylu esmer sarı saçlı bir kızdım. Gelelim hikaye
123
HALAMIN KIZI
 slm merhaba benim hikayem halamın kızıyla ben halamın kızını pek tanımam biz istanbuldaydık nlar başka bi şehirde bi gün onlara kalmayagittik ve
247
CD Cansu 3
Merhabalar. Bu sizlerle paylaştığım üçüncü hikayem aktifler.Yine bir gün chatte 40 yaşlarında olduğunu söyleyen biriyle tanıştım ve tepeden tırnağa ka
126
Azgın Yengemin Ablası Eda
Azgın Yengemin Ablası Eda selam sizlere yengemi anlatmıştım ve buda ablası ile devamı. yengemle akşama kadar seviştitten sonra;uyuyup sabah olduğun
740
Kadın Istersee
Selamlar ben jigolo1977..anımsamışınızdır belkide.neyse konuya gelim.yaşım o zamanlar 21 tam toy zamanım bundan 9 yıl önce.şişhanede bir muhasebecide
270
Annem ve Ben
Ben 18 yasında bir gencim. Sexe düskünlügüm yüzünden ders calısmıyorum. Her zaman masturbasyonlarımda annemi hayal ederim. Annem 35 yasında sarısın al
587
Güzel Sekreterim
Merhabalar arkadaşlar sizlere geçenlerde şirketimde çalışırken başımdan geçenleri anlatacağım.Muhasebe bürosu sahibiyim işlerim büyüdükçe yeni persone
143
Annemin Mini Etekleri.!
Hikayeme başlamadan ,önce emeği geçen herkese teşekkürler ben malatyadan selçuk,size başımdan geçen ve hayatımı etkileyen bir anımı anlatacağım.anımın
1514
1 ERKEK 2 KIZ
Gunlerden salı idi o gun beden var dı. Ben sınıfa çıkmıştım,arkamdan seven oral ve buse donmez girdi benim yarrak havalandı...sevenın yanına gıttım.Sa
306
ADALETİN BUMU DÜNYA
| BEN ADALET 18 YAŞINDA BABAM VE ANNEM TARAFINDAN KÖYÜMÜZE KURBAN DENİLEN BİR ŞAHISA VERİLDİM.BERABERLİĞİMİZİ
145
Bizim Sırrımız
Bizim Sırrımız Biz 37-38 yaslarında birbirine aşık çiftiz.Kendimize ait bazı hislerimiz var ve bu hislerin yogunlugu bunu gercekleştirmemiz için bi
421
Nazmiye Teyze
Ne zamandır anneme gidemiyordum aslında aynı şehirde oturuyoruz ama iş güç gailesi bizi bizden almış.uzatmayalım akşam işten çıktım ve annem doğru yol
153
KoPRuDe BiR GeCe
^^KöPRüDe BiR GeCe^^ Ben 17 yaşında bir gencim.Bir gün önceden arkadaslarla halı saha macı icin anlasmıstık.Bende ertesı gun hazırlandım ve mactan do
138
Ayaklarını Yaladım
Başı ağrıyordu. Kendisini iyi hissetmediği zamanlar inanılmaz huysuz ve kaprisli oluyordu. Ali bu durumlarda kız arkadaşıyla kavga etmemek için onun t
309
55 Yaşındaki Yengem
Ben Şuanda 27 yaşındayım. Bu anlatacağım olay bundan 5 sene önce olmuştu. Amcamgil ile aynı apartmanda oturuyorduk. Amcamın,Selin doğduktan (Amcamın K
599
Babamı Komşumuzla Yakaladım
Ben 23 yaşında bir kadınım. Halen bekarım ama son üç yıldır mükemmel birseks yaşantım var. Sizinle bütün bu olayların başlangıcını paylaşmak istiyorum
1063
Dilenci
Bu olay başımdan geçeli daha 2 saat bile olmuyor, o kadar taze. Eve yemek yemeğe gitmiştim, bu hafta zaten evde yalnızım, neyse; tam kapıyı açıyordum
154
Kardesim Sedat
Kardeşim Sedat... Adım Sevcan. 24 yaşında, 173 cm. boyunda, 62 kilo, buğday tenli, siyah saçlı, dolgun vücutlu bir kadınım. seks yapmayı oldum olası
1134
Buharlı Camdan Onu Gördüm
Selam yakışıklılar size başımdan geçen hikayemi anlatacam... dişrısı buz gibi havada evimin camı oldukça buharlanmıştı evde kimse yok ben yanlızlıktan
230
Komsuluk
Ben emre 22 yasında 1,80 boyunda yakısıklı bırıyım oturdugum apatmanda yenı evlı super bı hatun vardı adı hulya 1,75 boylarında esmer tas gıbı bı hatu
162
erotizm